سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ارائه خدمات به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه

مشاور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: مشکل تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر برطرف شد.

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دیدار با فرزندان ایثارگر، کارکنان ایثارگر و فرزندان شاهد، گفت: بنا به دستور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رفع مشکلات خانواده های ایثارگران به صورت ویژه در دستور کار این وزارت خانه قرار دارد.

آزادی با بیان این که تبدیل وضعیت ایثارگران و اشتغال فرزندان باید طبق قانون صورت گیرد، پیگیری امور ایثارگران را لازم برشمرد و افزود:  ماموریت تحصیلی به خانواده‌های ایثارگر و فرزندان آن‌ها قانون است و باید اجرا شود. 

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه پیشنهاداتی مبنی بر افزایش ارائه خدمات به ایثارگران تدارک دیده شد اضافه کرد: تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر در حال اجرا ست و به زودی این مهم انجام می شود.

آزادی تاکید کرد: بیمه درمان ، زمین و مسکن ایثار گران باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولان دستگاهها قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ما هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: جنگ فرهنگی به خانه‌ها کشیده شد و مقام معظم رهبری نیز فرمود امید ما به خانواده‌های شهداست.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام، برنامه هفتم پس از الحاقات و اصلاحات که به درستی در مجلس انجام شد متأسفانه تا کنون که هفته چهارم بهمن ماه است به دستگاه های دولتی ابلاغ نشده است. امید است تا پایان بهمن ماه برای اجرا ابلاغ شود. خدا نگهدار.
ناشناس
۰۴:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
سلام، بازگشت به کار جانبازان بازنشسته در برنامه هفتم توسعه وارد نشده است!!! مجلس باید ضمن اصلاح برنامه هفتم، این بی احترامی به ایثارگران را جبران کند.
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۹ تير ۱۴۰۲
سلام، چرا بازگشت به کار جانبازان بازنشسته در برنامه هفتم نیامده است. از مجلس می خواهیم با قاطعیت برنامه هفتم را اصلاح کند خدا نگهدار.