سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای مرحله دوم طرح ملی چهارخطه شهرکرد، بن به داران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: طرح ملی چهار خطه شهرکرد، بن به داران به طول ۱۱۱ کیلومتر در دو استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان اجرا می‌شود.

علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله نخست این طرح به طول ۱۸ کیلومتر از شهرکرد به بن اجرا شده و اکنون مرحله دوم طرح از بن تا پل بردشه در روستای آزادگان به طول ۳۶ کیلومتر در حال اجرا است.

وی افزود: در بخش نخست شش کیلومتر از بن تا لارک، در بخش دوم حدود ۷ کیلومتر از لارک تا شیخ شبان و در بخش سوم از شیخ شبان تا رودخانه زاینده رود در آزادگان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اضافه کرد: اعتبار این طرح ملی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تامین می‌شود و هم اکنون ۴۰۰ میلیارد تومان به بخش سوم این طرح اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


حیدری گفت: این طرح بخشی از کریدور شمال به جنوب از بندر انزلی به بندر بوشهر است که استان را هم در این مسیر مهم و هم در محور مرکز به غرب کشور از نظر اقتصادی و موقعیت جغرافیایی متحول می‌کند.

وی افزود: ۵۷ کیلومتر از این طرح ملی در استان اصفهان قرار گرفته که طرح مطالعاتی آن انجام شده است و در حال رایزنی برای فعال شدن آن هستیم.

حیدری ادامه داد: بهره برداری کامل از این چهار خطه دسترسی از شهرکرد به مرز‌های غربی و استان‌های نجف و کربلا را تسهیل می‌کند.

گفتنی است: طرح چهارخطه شهرکرد- بن- داران در سال ۹۱ کلنگ زنی شد و تا کنون در مجموع حدود ۵۰ درصد در این استان پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب ها: احداث راه ، طرح ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
زاگرسیان
۰۷:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
خط های ریلی درون استانی بین شهرهای استان هم میبایست فعال شوند از جمله خط شهر فارسان به شهر شهرکرد به طول کمتر از پنجاه کیلومتر
Bakhtiyari
۰۷:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
طرح اتصال بسیار کوتاهتر چلگرد به بازفت (راه بابادی رو) مسیری امن و جایگزین کارون چهار برای استان هم میتواند باشد ضمن اینکه شمال استان و زاگرس مرکزی و مرکز کشور در ترانزیت شمالی به کرمانشاه و مرز بین‌المللی خسروی و شمال خوزستان فاصله بسیار کوتاهترین خواهد داشت