سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت‌های توسعه‌ای شهرستان اردل به مدیران اجرایی اعلام شده است

فرماندار اردل گفت: اولویت‌های توسعه‌ای این شهرستان شناسایی شده و برای عملیاتی شدن در اختیار مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

یعقوب شکوهی در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان اردل تاکید کرد: دولت سیزدهم با توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار توسعه‌ای را تامین می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف شهرستان اردل افزود: جاده‌های این شهرستان سخت‌گذر، خطرناک و از زیرساخت‌های ضعیفی برخوردار بوده و به حوزه صنعت در این شهرستان توجهی نشده است.

شکوهی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم بسیاری از طرح‌های راکد و غیرفعال شهرستان اردل دوباره فعال شد که تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های نیمه‌تمام نقش مهمی در تسریع روند توسعه این شهرستان دارد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به تلاش انقلابی و جهادی مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای رونق مناطق مختلف استان به‌ویژه شهرستان اردل یادآور شد: اُمیدآفرینی بین مردم و خدمات‌رسانی بی‌منت به آنان از ویژگی‌های شاخص دولت سیزدهم است.

وی اظهار داشت: توجه به جهاد تبیین و روشنگری اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم برای رونق بخش‌های مختلف شهرستان اردل مورد توجه مسوولان مرتبط باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.