سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعدام سه شهروند عربستانی دیگر

عربستان به بهانه‌ی اقدامات تروریستی سه شهروند این کشور را اعدام کرد.

وزارت کشور عربستان ادعا کرد ۳ تن از شهروندان این کشور را به دلیل «جرایم تروریستی» اعدام کرده است.

بر اساس گزارش «الخلیج آنلاین» طبق ادعای وزارت کشور عربستان، روز یکشنبه ۳ شهروند این کشور به نام‌های عبدالملک بن فهد بن عبدالرحمن البعادی، محمد بن خالد بن سعود العصیمی و محمد بن عبدالرحمن بن طویرش الطویرش اقدام به ایجاد یک هسته تروریستی برای هدف قرار دادن نیرو‌های امنیتی و تامین مالی تروریسم کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، این افراد به داشتن سلاح، مهمات و مواد مورد استفاده در ساخت مواد منفجره، پذیرش رویکرد تکفیری و بیعت با رهبر یک سازمان تروریستی محکوم شدند.

در این بیانیه ادعایی وزارت کشور عربستان آمده است که این افراد اقدام به قتل و سوزاندن یک مامور امنیتی عربستان کرده بودند. امروز بالاخره با حکم پادشاهی، احکام اعدام این ۳ شهروند عربستانی اجرا شد.

هفته گذشته هم وزارت کشور عربستان از اجرای حکم اعدام ۳ نفر به اتهام عضویت در یک هسته تروریستی خبر داد. در بیانیه وزارت کشور عربستان آمده بود که این ۳ نفر متهم به عضویت در هسته تروریستی، داشتن و آموزش سلاح و حمله مسلحانه به مراکز امنیتی و نیرو‌های امنیتی بودند.

عربستان ۲۹ مه نیز دو شهروند بحرینی را به اتهام عضویت در گروه تروریستی با هدف متزلزل کردن امنیت عربستان و بحرین اعدام کرده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.