سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای سرعت و کیفیت خدمات پستی با همکاری دفاتر پیشخوان دولت

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از رتبه بندی اطلاعات دفاتر پیشخوان دولت به صورت برخط در سامانه Newpsm.post.ir خبر داد.

 شریف زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست اقدامات یکساله صورت گرفته توسط شرکت ملی پست در حوزه دفاتر خدمات پیشخوان دولت را تشریح کرد.

شریف زاده پیش از این با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت برای ما شریک اقتصادی هستند، از فعالیت تعداد بیش از شش هزار و پانصد دفتر در سطح کشور خبر داده بود که تعداد بالغ بر ششصد دفتر در سطح شهر تهران فعال هستند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به نقش دفاتر پیشخوان به عنوان شریک تجاری و همکار جدی پست به مشتریان، بر نشست‌های هم اندیشی مدیران پست استان تهران با دفاتر پیشخوان اشاره کرد و عنوان داشت: «بازدید مستمر و نظارت بر فرایند‌های اجرایی پستی این دفاتر توسط نمایندگان منتخب استان تهران به صورت مستمر در سال گذشته انجام شد و بر این اساس ماهیانه مشکلات این دفاتر بررسی و مرتفع گردید.»

شریف زاده به رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت بر مبنای مولفه‌های درآمد، کیفیت و رضایتمندی مشتری اشاره کرد و گفت: «نحوه تعامل و مشارکت شرکت ملی پست با این دفاتر در سال گذشته بر اساس عملکرد هر دفتر صورت گرفت.»

این مقام ارشد پست ضمن قدردانی از همکاری و همراهی دفاتر پیشخوان دولت با شرکت ملی پست در انجام بهتر خدمات و کیفیت خدمت رسانی از تشکیل گروه‌های هم اندیشی و ساماندهی با حضور نمایندگان پست و این دفاتر داد و افزود: «در این فضا با بهره گیری از خرد جمعی در خصوص مباحث و مشکلات تبادل نظر می‌شود.»

برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به صورت ماهیانه و پیگیری مستمر حق السهم این دفاتر و تسویه کامل تا پایان سال ۱۴۰۱ برابر با مفاد قرارداد فی‌مابین (پرداخت صورتحساب درپروسه زمانی ۲ ماهه) از دیگر موارد مطروحه توسط شریف زاده بود.

وی در پایان از تدوین و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در سال ۱۴۰۲ در حوزه ارتقای خدمات این دفاتر خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.