سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰۵ فقره سرقت کامپیوتر خودرو (ECU)

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان کامپیوتر خودرو (ECU) در تهران و کشف ۲۰۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی، ۲ سارق و ۵ مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه "علی، ولی پور گودرزی" گفت: در اوایل سال جاری با وقوع سرقت‌های سریالی کامپیوتر خودرو (ECU) از خودرو‌ها در نقاط مختلف شهر تهران و دریافت پرونده‌های متعدد از شهروندان، موضوع رسیدگی به پرونده ها، در دستورکار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
وی افزود: کارآگاهان با بررسی تصاویر بدست آمده از صحنه‌های سرقت متوجه شدند ۲ مرد جوان به کمک یکدیگر به سرقت ECU از خودرو‌ها می‌پردازند که با یک عملیات غافلگیر کننده متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهمان به ۲۰۵ فقره سرقت و فروش قطعات سرقتی به تعدادی مالخر اعتراف کردند، افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه ۵ مالخر شناسایی و ضمن دستگیری مالخران در بازدید از این مکان ها، ۵۹ دستگاه کامپیوتر خودرو (ECU) کشف و به مقر پلیس انتقال یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مال باخته
۰۸:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
با عرض سلام انشالله خبر خوبی باشه برای من نزدیک به هفته ها میشه دنبال کامپیوتر ماشین هستم با قیمت های سرسام آور ونجومی خدا خیرشون بده گرفتن این دزد های بی همه چیز ماشین قسطی خریدم آنوقت یه دزد نامرد امده ECU کامپیوترش برده هی روزگار کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه