سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم اجرای برنامه‌های اوقات فراغت با محتوای جذاب برای دانش آموزان

استاندار خوزستان گفت: آنچه باید در دوره تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اتفاق بیفتد تربیت و آموزش جهت دار با محتوا‌های عالی و جذاب است و بایست کاری کنیم که آنها ارزش خود را بیش از پیش بدانند.

علی اکبر محراب، استاندار خوزستان گفت: غربی‌ها جهت ترویج فرهنگ مهاجم غربی علیه افکار جوانان ما و نسل‌های جدید برنامه ریزی میکنند.

او می‌گوید: در مقابل توطئه اندلسی سازی باید دژ‌ها و سد‌های محکمی به وجود بیاید و برای این مهم راهی جز ارتباط سازنده با جوانان و نوجوانان نداریم.

به گفته او مقابله با این تهاجم فرهنگی نیاز به محتوا و پیام‌های اثرگذاری دارد که محتوا و پیام‌های خوبی داریم در عین حال در زمینه پیام رسانی نیاز به تقویت داریم.

حسینی محراب گفت: آنچه باید در دوره تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اتفاق بیفتد تربیت و آموزش جهت دار با محتوا‌های عالی و جذاب است و بایست کاری کنیم که جوانان و نوجوانان در این دوره‌ها ارزش خود را بیش از پیش بدانند و به این برسند که آن‌ها آینده سازان انقلاب هستند.

به گفته او اقدامات ما برای تابستان باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان احساس مسئولیت نموده و تقسیم کار‌ها بر عهده خودشان باشد. تشکل‌های دانش آموزی نیز با عنوان تشکل خود در برنامه‌ها سهیم شده که احساس مسئولیت در آن‌ها مضاعف شود. فرمانداران نیز امکانات خود را بسیج نمایند که از نظر کار‌های پشتیبانی مشکلی نداشته باشیم. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.