سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان جنوبی؛

توسعه تجهیزات درمانی و امکانات پزشکی، مطالبه استان از وزارت بهداشت

استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه تجهیزات درمانی و امکانات پزشکی، مطالبه استان از وزارت بهداشت است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که  توسعه تجهیزات درمانی و امکانات پزشکی، مطالبه استان از وزارت بهداشت گفت: توسعه بیمارستان درمیان و سرایان هم از درخواست‌های مردمی است که امیدواریم در لیست طرح های زیرساختی قرار گیرد.

او افزود: بازسازی خانه‌های بهداشتی فرسوده،کمک به تهیه تجهیزات چشم پزشکی برای انجام لیزر و پرداخت بدهی‌های بیمارستان هم از دیگر درخواست هاست.

قناعت بیان کرد: تخصیص دو دستگاه ام. ار. آی به شهرستان های فردوس و طبس هم از اقداماتی است که قابل تقدیر بوده و رضایت مردم را در پی داشته است.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: ارتقای دانشکده علوم پزشکی در فردوس هم اقدام خوبی بود که نیاز است اطلاع رسانی خوبی در خصوص آن انجام شود.

او ادامه داد: پیگیری ها برای تخصیص ام. آر. آی در شهرستان نهبندان هم ادامه دارد.

قناعت اظهار کرد: همچنین بر تأمین سوله مناسب برای ورود شرکت‌های پخش دارو در استان تأکید کرد و گفت: هماهنگی های لازم باید با سرعت انجام گیرد تا فرصت حضور شرکت‌های پخش دارو از دست نرود و مردم در تأمین داروها دچار مشکل نشوند.

پیگیری برای اخذ مجوز احداث کارخانه داروسازی در نهبندان با سرمایه گذاری بخش خصوصی هم از درخواست های نماینده مردم شهرستان نهبندان و سربیشه در این دیدار بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.