سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اجرای طرح مدیریت مصرف انرژی؛

دستگاه‌های اجرایی برق مصرفی خود را ۳۰ درصد کاهش دهند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از موظف بودن کلیه دستگاه‌های اجرایی برای کاهش ۳۰ درصدی برق مصرفی ادارات در استان خبر داد.

ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند به میزان ۳۰ درصد مصرف برق را در ساعات اداری نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش دهند.

او افزود: امسال نسبت به مدت مشابه پارسال برق مصرفی ادارات ۸.۲ درصد افزایش یافته است.

ناصری ادامه داد: با توجه به تغییر اقلیم در فصل گرما، در بازه زمانی ۱۴۰۲/۰۳/۱۵ تا ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی از ۶ صبح تا ۱۳ اعلام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: علاوه بر تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما، کلیه دستگاه‌ها موظفند که حداقل دمای محیط اتاق‌ها را نیز ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم کنند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی در استان به جز در نهبندان و طبس موظفند یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری، دستگاه‌های سردکننده را خاموش کنند.

ناصری گفت: نظارت بر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است و تاکنون هیچ گونه تخلفی در این زمینه گزارش نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اینکه ساعت کاری مهد کودک‌ها هنوز تغییر نکرده است، مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از اختیارات مدیریتی خود برای شناور کردن ساعت کار مادران دارای کودک زیر ۷ سال تا زمانیکه مصوبه‌ای در این خصوص ابلاغ شود استفاده کنند.

برچسب ها: مصرف برق ، برق مصرفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.