سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال بیش از ۲ هزار و ۶۴۶ فروشگاه به سامانه کالابرگ الکترونیک

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بیش از ۲ هزار و ۶۴۶ فروشگاه در استان به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شده است.

مختار احمدی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : طرح کالابرگ الکترونیک که از سال گذشته به صورت پایلوت در چند استان کشور اجرا شد از چند روز گذشته اجرای آن در کل کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: در گام نخست اجرای این طرح، میزان یارانه بگیران سه دهک اول مشروط به خرید ۷۰ درصد مبلغ یارانه از میان ۹ تا ۱۱ قلم کالای مشخص شده ۲۰ درصد از ۱۳ خردادماه افزایش یابد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: در این فاز تنها خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور که مبلغ یارانه دریافتی آن‌ها به ازاری هر نفر ۴۰۰ هزار تومان است، مشمول افزایش ۲۰ درصدی اعتبار خرید هستند.

وی تصریح کرد: مردم به اختیار می‌توانند یارانه خود را در طول یک‌ماه و به تدریج خرج کنند، چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیک استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آن‌ها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقیمانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

احمدی با اشاره به امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از فروشگاه‌های مشخص، خاطرنشان کرد: یارانه‌بگیران می‌توانند از اعتبار یارانه ماه بعد هم در قالب کالابرگ الکترونیکی اقلام اساسی موردنیاز خود را خرید کنند، بیش از ۲ هزار و ۶۴۶ فروشگاه در استان به سامانه کالابرگ الکترونیک متصل شده است. 

وی استقبال شهروندان را نسبت به قبل خوب ارزیابی کرد و افزود: در این طرح اعتبار تمامی خانوار‌های یارانه‌بگیر شارژ شده و آن‌ها می‌توانند یک‌ماه زودتر از این اعتبار استفاده کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.