سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان تاکید کرد؛

استفاده از هنر برای تبیین جایگاه شهدای استان سمنان

سردار دامغانی بر استفاده از هنر برای تبیین جایگاه شهدای استان تاکید کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای این منظور استفاده می‌شود.

سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان بیان کرد: بزرگداشت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا، جهاد است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که بحث زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهید پروران، پدران و مادران، معلم، دوست و رفیق شهدا نیز جهاد بوده و باید به آن توجه داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند یکی از وظایف بزرگ ما معرفی شناسنامه شهر‌های خودمان برای جوانان و نسل امروز است و ضرورت دارد در بحث بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، استفاده از هنر و پرداخت به وصیت نامه شهدا به صورت ویژه مَد نظر قرار گیرد.

دامغانی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در این راستا به گونه‌ای انجام گیرد تا بستر پیشبرد هرچه بهتر امور بیش از پیش فراهم شود، ابراز کرد: لازم است تا از امروز کمیته‌های ذیل ستاد بر اساس ظرفیت‌های موجود وارد فاز اجرایی و عملیاتی کردن برنامه‌های تدوین شده، شوند.

کنگره سه هزار شهید استان سمنان بهار سال آتی برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.