سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نهضت آسفالت در شهر لیکک

شهردار لیکک از آسفالت ۱۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های این شهر در طرح نهضت آسفالت خبر داد.

عباس مشیری گفت: بهسازی و آسفالت خیابان اصلی این شهر به عنوان مهمترین مطالبه در دستور شهرداری لیکک و شورای اسلامی این شهر قرار گرفت.

او افزود: خیابان‌های اصلی و فرعی لیکک به دلیل کنده کاری گسترده از گذشته، فرسودگی و قدمت آسفالت پیشین، ساخت و سازهایِ سالیان پیش تاکنون و تردد خودرو‌های سنگین تخریب شده و به آسفالت، ترمیم و بهسازی نیاز داشت.

مشیری ادامه داد: برای جلوگیری از دوباره کاری و تحمیل هزینه‌های اضافی به شهرداری پیش از آغاز طرح نهضت آسفالت، با مدیران دستگاه‌های خدماتی از جمله آب، برق، گاز و مخابرات هماهنگی لازم انجام شد تا حفاری‌های خود را پیش از اجرای طرحِ آسفالت انجام دهند و در خیابان اصلی از هرگونه کنده کاری برای همیشه پرهیز شود.

شهردار لیکک اضافه کرد: سالانه حدود ۷۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر شهر لیکک و مناطق مختلف در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

او با بیان اینکه در ۲ سال قبل، بیش از ۱۴۰ هزار متر مربع از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر لیکک آسفالت، بهسازی، ترمیم و جدول کشی شد گفت: برخی از زیر ساخت‌های معابر شهر لیکک از گذشته مستهلک بوده و شهرداری در سال‌های اخیر حجم بالایی از آسفالت را انجام داده است.

او به موضوع کیفیت آسفالت در شهر اشاره کرد و افزود: برای کیفیت آسفالت از مهندسان آب و خاک و انجام آزمایش‌های ویژه استفاده می‌شود تا آسفالت‌های انجام شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.