سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق گندم در گرمسار

معاون عملیات استان سمنان از دستگیری سارق گندم با هوشیاری و حضور به موقع پلیس در گرمسار خبر داد.

سرهنگ روح الله نصرتی معاون عملیات استان سمنان گفت: در پی تماس و اعلام سرقت از اماکن خصوصی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سمنان در جنب فرودگاه گرمسار، عوامل گشت پاسگاه لجران به سرعت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: به محض حضور ماموران فردی مراجعه و اظهار داشت یک نفر ناشناس طی دو مرحله به محل دپو گندم وی وارد شده و گندم‌ها را به سرقت برده است، به همین منظور عوامل گشت پاسگاه به گشت زنی هدفمند برای یافتن سارق پرداختند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: باتلاش ماموران سارق با گندم‌های سرقت شده در منطقه رویت شد و ماموران با استفاده از علائم هشدار دهنده به وی دستور ایست دادند که متهم به محض دیدن ماموران با موتور سیکلت خود اقدام به فرار کرد.

سرهنگ نصرتی اضافه کرد: به دلیل عدم توجه سارق به هشدار‌های پلیس و تلاش وی برای فرار، ماموران گشت با رعایت قانون بکارگیری سلاح بعد از تیراندازی هوایی اقدام به تیر اندازی به موتور سیکلت وی می‌کنند و سارق با شلیک پلیس متوقف و دستگیر شد.

معاون عملیات استان با اشاره به اینکه مراحل قانونی برای تحویل کیـسه‌های گندم به مالباخته صورت گرفته است گفت: تحقیقات درباره سرقت‌های احتمالی دیگر توسط این متهم ۳۱ ساله در جریان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.