سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه کارگروه تخصصی توسعه زیر ساخت‌های آموزش و پرورش در مهاباد برگزار شد

جلسه کارگروه تخصصی در زمینه توسعه زیر ساخت‌های عمرانی آموزش و پرورش با حضور فرماندار ویژه مهاباد و جمعی از مسئولان برگزار شد.

جلسه کارگروه تخصصی در زمینه توسعه زیر ساخت‌های عمرانی آموزش و پرورش با حضور فرماندار ویژه مهاباد، مدیر، معاون توسعه و پشتیبانی و کارشناسان آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی و شهردار مهاباد، بخشدار‌های بخش مرکزی و خلیفان، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، سازمان نوسازی و توسعه، تجهیز مدارس و بنیاد مسکن در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حول سه محور اصلی محل احداث پروژه‌های عمرانی، اعتبارات اجرای پروژه‌های عمرانی و اختصاص دادن انشعابات به پروژ‌های عمرانی آموزش و پرورش بحث و گفتگو شد.

همچنین در ادامه جلسه در مورد اماکن و فضا‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی که از لحاظ صدور پروانه شهرداری، اختصاص انشعابات آب، برق و گاز مشکلاتی داشتند تصمیماتی اتخاذ شد که هرچه سریعتر این مشکلات رفع شود و سرانه فضا‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سطح شهرستان افزایش پیدا کند.

در انتهای این جلسه مقرر گردید تمامی پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش بر اساس ضوابط و مقررات قانونی انجام پذیرد و شهرداری نیز نهایت همکاری با آموزش و پرورش برای صدور پروانه و اختصاص انشعابات را داشته باشد.

همچنین در مورد مدارس کانکسی روستایی نیز که جمعیت دانش آموزی آن‌ها بالای ۱۰ نفر است تصمیم گرفته شد از نهایت ظرفیت خیران مدرسه ساز برای نوسازی این مدارس استفاده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.