سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۰ درصدی بودجه فرهنگی اداره ورزش به حجاب

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص ۱۰ درصدی بودجه فرهنگی این نهاد به امر حجاب و عفاف خبر داد.

علی حقیقی افزود: ۱۰ درصد از اعتبارات حوزه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان را برای امر حجاب و عفاف در نظر گرفتیم و با همکاری روسای ادارات در شهرستان‌ها، گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است.

او ادامه داد: در جهت صیانت از جایگاه بانوان ورزشکار در استان با توجه به وظیفه سازمانی خود مبنی بر اینکه در اعتلای مقوله فرهنگ حجاب و عفاف سهم داشته باشیم، جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم. 

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: ظرف یک سال اخیر دوره‌های مختلفی را با حضور ورزشکاران، مربیان و هیئت‌های ورزشی برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه خانواده بزرگ ورزش بانوان در همدان اعتقاد ویژه‌ای به امر حجاب دارند.

او تصریح کرد: در حوزه حجاب موارد بسیار ناچیزی اهمال و نقص وجود داشته که با تلاش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به دنبال اصلاح این موارد هستیم.

حقیقی با بیان اینکه تلاش ما این است در حوزه فرهنگی و اجتماعی دوره‌های اثرگذار آموزشی و تبیینی را به صورت مداوم برگزار کنیم، افزود: در جلساتی که با هیات‌ها و نایب‌روسا داشته‌ایم موارد تاثیرگذار در امر حجاب و عفاف را گوشزد کرده‌ایم و خوشبختانه مشکل خاصی در این حوزه میان خانواده بزرگ ورزش استان وجود نداشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.