سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در گتوند

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گتوند از ایمن سازی ۸ هزار راس دام سبک در مدت ۲ شبانه روز بر علیه بیماری‌های واگیر دار دامی در گتوند خبر داد.

هادی احمد فخرالدین سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گتوند گفت: برگزاری اردو جهادی دامپزشکی  و ارائه خدمات بهداشتی رایگان به دامداران جامعه روستایی و عشایری یکی از سیاست‌های دامپزشکی خوزستان به شمار می‌رود.

به گفته او در همین راستا اردوی جهادی دامپزشکی با همکاری ادارات دامپزشکی و امور عشایر شهرستان گتوند به مدت ۲ شبانه روز برگزار گردید.

او می‌گوید: بیش از هشت هزار رأس دام سبک بر علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله واکسینه شدند.

این مقام مسئول گفت: همزمان با انجام واکسیناسیون بر علیه بیماری‌های واگیر دار دامی و خدمات درمانی در این اردوی جهادی، امور عشایر شهرستان نیز نسبت به تامین مستمر و فعال آب آشامیدنی، آرد، علوفه و ارایه تسهیلات اشتغال زایی در جمعیت عشایری فعالیت نمود.

عشایر شهرستان نیز نسبت به تامین مستمر و فعال آب آشامیدنی، آرد، علوفه و ارایه تسهیلات اشتغال زایی در جمعیت عشایری فعالیت نمود.

سرپرست اداره دامپزشکی گتوند گفت: مجموعه دامپزشکی همواره با انجام واکسیناسیون، مراقبت و پایش‌های فعال و غیر فعال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و بیماری‌های واگیر دار دامی باعث حفظ و صیانت از بهداشت عمومی و سلامت جامعه  می‌گردد.

احمد فخرالدین گفت: در این خصوص دامداران روستایی و عشایری باید با مجموعه دامپزشکی همراهی داشته باشند تا خدمات پیشگیرانه و درمانی گسترش یافته و با ایجاد جامعه سالم سبب توسعه اقتصادی و بخش دامداری در کشور شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.