سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضرت امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را به همه دنیا معرفی کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : حضرت امام خمینی (ره) با نهضت الهی خویش، اسلام ناب محمدی را به همه دنیا معرفی کرد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آئین نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت : حضرت امام (ره) با نهضت خود تحول عظیمی در جهان بوجود آورده و عزت ملی را تقویت کرده و ایران را از یوغ استکبار نجات داد.

وی با بیان اینکه بدون امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران معنی ندارد اظهار کرد: این انقلاب در سایه ایمان و تقوای الهی به ثمر رسید و هیچ قدرتی قادر به از میان برداشتن آن نیست.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه قیام امام (ره) یک قیام بالله بود که همه مردم و مسئولان از آن باید مراقبت کنند یادآور شد: نقش حضرت امام (ره) در ابعاد مختلف از چنان اهمیتی برخوردار است که باید توسط نخبگان و کارشناسان به صورت دقیق مورد تحلیل قرار گیرد.

آیت الله علما اظهار کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی همه مدیون حضرت امام خمینی (ره) و شکست دشمنان به خاطر نهضت ایشان است.

وی گفت: باید مسئولان و نخبگان در کنار رسانه‌های گروهی برای تبیین ابعاد وجودی و معرفی شخصیت بی نظیر ایشان بکوشند و در جهاد تبیین رسالت انقلابی خود را انجام دهند.

امام جمعه کرمانشاه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) اشاره کرد و افزود: «ایمان» و «امید» امام عامل بوجودآورنده این تحولات عظیم تاریخی و یکی از علل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

وی تاکید کرد: در همین راستا هرکسی و هر مجموعه و جریانی که به «ایران، منافع ملی، بهبود اوضاع اقتصادی، پیشرفت کشور و عزت ملی» علاقه‌مند است، باید همه سعی خود را در تقویت «ایمان» و «امید» مردم و جامعه به کار گیرد .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.