سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد مسیر ۲۵ کیلومتری دوچرخه‌سواری در ارتفاعات شیراز

شهردار شیراز گفت: باید مسیر ۲۵ کیلومتری دوچرخه‌سواری در ارتفاعات شیراز را به‌عنوان نماد گردشگری این کلان‌شهر ایجاد کنیم.

محمدحسن اسدی در بازدید بامدادی از بام سبز شیراز در ارتفاعات مشرف به کمربندی رکن‌آباد و بزرگراه شهید سلیمانی با همراهی تنی چند از معاونین و مدیران شهرداری، به پروژه مسیر ۱۷ کیلومتری دوچرخه‌سواری که از محله منصورآباد تا شهرک زیباشهر طراحی‌شده است، اشاره کرد و گفت: اگر در اجرای این پروژه، آن را از زیباشهر تا کوه نور به طول ۲۵ کیلومتر ادامه دهیم، این مسیر دوچرخه‌سواری با بستر تفریحی می‌تواند به عنوان یک پروژه مهم در سطح کشور مطرح شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی بسیار زیادی در خصوص اجرای این پروژه انجام‌شده است، گفت: نیاز است تا طراحی این پروژه به صورت ویژه و با ایمنی بسیار بالا و با مسیر دسترسی آسان در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: در راستای زیرساخت‌های گردشگری، باید مسیر و فضا‌های شهری ایمن ایجاد شود.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه در هیچ شهری به‌اندازه شیراز استقبال از فضا‌های شهری صورت نمی‌گیرد، گفت: ما به عنوان مدیریت شهری وظیفه‌داریم تا آنچه که خواست اکثریت مردم شهر است را اجرایی کرده و بستر اجرای آن را فراهم کنیم.

اسدی گفت: تلاش بر این است تا طراحی پروژه ۱۷ کیلومتری مسیر دوچرخه‌سواری ظرف یک ماه تا ۴۵ روز آینده انجام شود و پیش‌بینی می‌شود تا ظرف چند ماه اجرا شود؛ چراکه این مسیر مشکلات تملک و یا جابه‌جایی تأسیسات ندارد که این امر موجب تسریع در عملیات اجرایی آن است.

او تأکید کرد: مدیران اجرایی باید در خصوص اجرای هر چه‌بهتر و ایمن‌تر با کمترین دخل و تصرف در حوزه زیست محیطی و طبیعت این دو پروژه اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناصر
۱۲:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام آقای شهردار و شورای محترم شهرلطفاً کمی هم به فکر شرق و جنوب شیراز باشید هم عمران آبادی ها شهرفقط خلاصه به منطقه که اکثر مسئولین وپولدارها ساکن هستند نشود مناطق محروم کمتر توسعه یافته شهر شیراز هم دریابید اهالی محترم این مناطق هم جزشیرازهستند خداوند خیرتان دهد
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
خدا قوت ،آقای شهردار خدا پدر ومادرت را رحمت کند،واقعا دست مریزاد
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
با سلام ،لطفا به این آقایان بفرمایید.جای این کارا مجوز جهت ساخت منزل در شهرک انجیره رو صادر کنند.من الله توفیق.
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
یعنی چه !!!!!!
هر کاری به جای خود