سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ قاضی جدید در استان کرمان جذب می‌شوند

دادستان انتظامی قضات در سفر به استان کرمان از محاکم قضایی مجتمع ۲۲ بهمن ماه، تجدید نظر و کیفری دو بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه بازدید دادستان انتظامی قضات از شعب استان کرمان گفت: در استان کرمان به مانند سایر نقاط کشور با کمبود کادر قضایی روبرو هستیم و در حال حاضر ۵۲ درصد چارت‌های قضایی استان پر است و با وجود این کمبودها، با تلاش جهادی قاطبه قضات استان، مردم این کمبود‌ها را کمتر احساس می‌کنند و پرونده‌ها رسیدگی می‌شود و آرای خوبی نیز صادر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی افزود: دستوری از ریاست قوه قضاییه برای جذب اختصاصی قضات در استان کرمان داشته ایم تا از نخبگان حوزوی و دانشگاهی افرادی را انتخاب کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی موجود در استان و پس از طی روند قانونی، ۵۰ قاضی را جذب استان کرمان نمائیم.

وی گفت: با جذب ۵۰ قاضی جدید در استان کرمان بخشی از کمبود‌ها جبران خواهد شد و خدمات مناسب‌تر قضایی به مردم ارائه می‌گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پایان سال گذشته تیم اعزامی از دادسرای انتظامی قضات به استان کرمان را داشته ایم که تمامی حوزه‌های قضایی استان را مورد ارزیابی قرار دادند و نتیجه این ارزیابی‌ها از سوی دادسرای انتظامی قضات به ریاست محترم قوه قضاییه و مسئولان عالی قوه قضاییه ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی ادامه داد: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده در سال گذشته ۲۹ نفر از قضات استان کرمان که کار‌های بارزتری را در زمینه رسیدگی ها، تکریم ارباب رجوع و اتقان آرا و احکام قضایی انجام داده بودند، شناسایی شدند و با سنت بسیار خوب دادسرای انتظامی قضات برای حضور در استان‌ها و در جمع قضات از این افراد تجلیل شد.

برچسب ها: دادگستری ، جذب قضات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.