سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدام مناطق استان سمنان بیشترین بارندگی را دارد؟

بیشترین شدت فعالیت سامانه بارشی امشب در گرمسار ، آرادان و سرخه و فردا در شاهرود و میامی پیش بینی شده است .

معاون عمرانی استاندار سمنان در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت : بر اساس پیش بینی کارشناسان هواشناسی بیشترین شدت بارش ها از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا در مناطق غرب استان سمنان شامل گرمسار، آرادان سرخه و فیروز کوه است و فردا در همین ساعت در مناطق شرقی استان سمنان شامل شاهرود و میامی بارندگی شدت خواهد داشت .

محمد حمیدی افزود: پیش بینی شده میزان بارش‌های سیل آسا در غرب استان سمنان حداکثر ۸۴ میلی مترباشد.

حمیدی با اشاره به آماده باش همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان بویژه نیروهای مستقر در جاده اصلی تهران - مشهد گفت : لایروبی پل‌های زیر جاده‌ای در حال انجام است و در روستاها برای افرادی که در مزارع و باغ ها مستقر هستند هشدارهای لازم داده شده تا امروز و فردا در مکان های امن مستقر شوند .

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان هم بر لزوم اطلاع رسانی درباره خطرات ناشی از استقرار در حاشیه رودخانه ها و چراندن دام ها در ارتفاعات و مسیر رودخانه ها تاکید کرد .

مدیرکل هواشناسی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: با بررسی دقیق مدل‌های هواشناسی مشخص شد که درپی ناپایداری‌های جوی اخر سامانه بارسی از غروب امروز تا بامداد فردا از شرق استان تهران وارد استان سمنان خواهد شد و فعالیت این سامانه گرچه در سراسر استان قابل مشاهده است، اما در شهرستان‌های گرمسار و آرادان در غرب و شهرستان میامی در شرق استان شدید‌تر خواهد بود.

ایرج مصطفوی افزود : فعالیت این سامانه در شرق استان از اواخر بعدازظهر فردا تا بامداد شنبه ادامه دارد و پیش بینی می شود شدت بارش ها در حق الخواجه، رضوان و بخش هایی از خراسان شمالی که حوزه آب ریز آن شهرستان میامی محسوب می‌شود بیشتر باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.