سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه آثار هنری در شهرکرد

نمایشگاه آثار هنری در نگارخانه شهید شهرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

شهرام فرجی معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آثار هنری سه تن از هنرمندان توانمند استان صبح امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۴۹ اثرهنری بصورت گروهی از هنرمندان استانی زهرا رحمتی، نازیلا هوشنگی و منصوره وثوق نیا در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی ادامه داد: موضوع این نمایشگاه هنری ۱۷ کار نقاشی خط و پرتره به سبک رئال و چاپ دستی ۱۷ اثر دیگر نقاشی با آبرنگ و رنگ روغن به سبک‌های (دارک، رئال و سورئال) و نمونه آثار صنایع دستی ۵ کار معرق موزائیک شامل پرتره و قاب آینه و ۶ کار طرح ساعت با تذهیب و ۲ تابلو تزئینی با نقش فرش و می‌باشد.

فرجی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۵ خرداد ماه، صبح‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر‌ها ۱۶ الی ۱۹ در محل نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد واقع در تقاطع فارابی و کاشانی، پذیرای بازدیدکنندگان است.


بیشتر بخوانید


فرجی معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه افزود: برپایی نمایشگاه‌های هنری می‌تواند در انتقال مفاهیم و مضامین نقش مهمی را ایفا کند و امید می‌رود تا پایان سال نیز شاهد برپایی نمایشگاه‌های بیشتری از دیگر هنرمندان توانمند استان باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.