سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف ۲۰ درصدی در فروشگاه‌های صنایع دستی اصفهان

به مناسبت هفته صنایع دستی، فروشگاه‌های منتخب صنایع دستی اصفهان در قالب طرح مهمان هنرمند با تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی محصولات خود را عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنایع‌دستی استان با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه تولید صنایع دستی گفت: به مناسبت آغاز هفته صنایع‌دستی اصفهان طرحی با عنوان مهمان هنرمند برگزار می‌شود که در این طرح فروشگاه‌های منتخب صنایع‌دستی شهر اصفهان که دارای نشان اعتماد هستند، به شهروندان و گردشگران برای خرید صنایع‌دستی تخفیفی بین پنج تا ۲۰ درصد ارائه می‌دهند.


مجدالدین تاج افزود: فروشگاهی نشان اعتماد صنایع‌دستی را دریافت می‌کند که استاندار‌های لازم را از نظر کیفیت صنایع‌دستی، قیمت، شیوه ارائه، برندینگ و بسته‌بندی رعایت کند تا این نشان که با امضای اتحادیه صنایع‌دستی و مدیرکل میراث فرهنگی است به آن تعلق گیرد.


وی گفت: شهر اصفهان دارای ۸۰ فروشگاه صنایع دستی دارای نشان اعتماد است که از این تعداد، ۴۵ فروشگاه صنایع‌دستی مرتبط با نقره است و به دلیل نوسانات قیمت نقره و بالا بودن هزینه‌های مواد اولیه این رشته، طرح مهمان هنرمند شامل این فروشگاه‌ها نمی‌شود.


تاج با بیان اینکه ۳۵ فروشگاه صنایع‌دستی دارای نشان اعتماد شامل طرح مهمان هنرمند می‌شود، گفت: این طرح از بیستم تا بیست‌وششم خردادماه به مناسبت هفته صنایع‌دستی در اصفهان برگزار خواهد شد، و در صورت استقبال شهروندان تداوم خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.