سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا ؛ آغاز مهلت قانونی استعفای نامزدهای انتخابات مجلس

مهلت قانونی استعفای داوطلبانی که قصد دارند در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند از فردا جمعه نوزدهم خرداد ماه آغاز می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت : داوطلبانی که قصد دارند در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شوند باید از ۱۹ تا ۲۵خرداد ماه از سمت فعلی خود استعفا دهند.

شجاعی گفت: زمان ثبت نام رسمی داوطلبان نمایندگی مجلس از ۱۹ تا ۲۵ آذر ماه است و طبق ماده ۲۹ قانون انتخابات، داوطلبان می‌بایست ۶ ماه قبل از زمان رسمی ثبت نام، از سمت خود استعفا دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در اطلاعیه شماره ۲ وزارت کشور، ۵۷۸ عنوان شغلی که با موارد ذکر شده در ماده ۲۹ همطراز است، اعلام شده است تصریح کرد :بر اساس اطلاعیه شماره (۳) ستاد انتخابات کشور ، چنانچه داوطلبی برابر اطلاعیه ­های شماره (۱)، (۲) و (۳) ستاد انتخابات کشور نسبت به همترازی پست خود همچنان ابهام دارد ، به منظور جلوگیری از تضییع حقوق افراد ، می تواند با حضور در فرمانداری ­ها، ستاد‌های انتخابات مستقر در استانداری ­ها یا ستاد انتخابات کشور، مراتب را اعلام کند تا در اسرع وقت از سازمان امور اداری و استخدامی استعلام شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: استعفای داوطلبان بعد از تاریخ اعلام شده (۲۵خرداد۱۴۰۲)، پذیرفته نخواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.