سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی عنوان کرد؛

جهاد تبیین، رمز خنثی سازی توطئه‌های انتخاباتی دشمن/ مسئولان کمیته‌های هفتگانه منصوب شدند

طالبی گفت: دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به انتخابات پیش رو است که باید با جهاد تبیین، اقدامات دشمن را خنثی کنیم.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و رئیس ستاد انتخابات استان در برنامه گفتمان هفته صدا و سیمای استان گفت: هدف جدید دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، اختلال ایجاد کردن در برگزاری انتخابات کشور است که باید با جهاد تبیین، مردم را نسبت به خدمات دولت آگاه کنیم و زمینه مشارکت هر چه بیشتر ملت ایران در انتخابات را فراهم کنیم.

او افزود: امنیت یکی از بزرگترین نعمت‌هایی است که با توجه به شرایط کشور‌های همسایه ایران، با تلاش مسئولان جمهوری اسلامی در کشور از آن برخورداریم و باید تلاش مسئولان برای فراهم کردن این امنیت را برای مردم تبیین کنیم تا زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات را سبب شویم.

طالبی عنوان کرد: مسئولان برای حل مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند و کمبود‌ها و کاستی‌ها را با صداقت برای مردم بازگو کنند تا مشارکت مردم در انتخابات باشکوه‌تر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات از مهمترین مقوله‌های انتخابات است که برای آن تلاش می‌کنیم ادامه داد: مدیران با آسیب شناسی انتخابات ادوار گذشته، سعی در برگزاری انتخاباتی بدون شائبه و خدشه دارند و تلاش می‌کنیم برای تمامی مناطق حتی نقاط صعب العبور امکان برگزاری انتخابات و جمع آوری آرای مردم را فراهم کنیم.

او گفت: کمیته‌های هفتگانه امنیتی، اطلاع رسانی و روابط عمومی، سیاسی، فناوری و اطلاعات، پشتیبانی و امور مالی، حقوقی و حراست و پاسخگویی به استعلامات برای برگزاری انتخابات در استان تشکیل شده و مشغول به فعالیت اند.


بیشتر بخوانید


طالبی با بیان اینکه آموزش اعضای برگزاری انتخابات از مهمترین مسائل انتخابات است تصریح کرد: تاکنون ۲ دوره آموزشی برای اعضای کمیته انتخابات و برگزاری  آن برگزار شده و این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اظهار کرد: ۲۵ خرداد آخرین فرصت استعفای مسئولان دولتی است که قصد شرکت و کاندیدا شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند.

او با بیان اینکه باید از تمامی ظریفت‌های قانونی در برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات بهره بگیریم گفت: هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی از مهمترین گروه‌های مردمی تأثیرگذار در  مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات هستند که باید بهترین بهره گیری را از ظرفیت‌های آنان در این خصوص داشته باشیم.

طالبی گفت: وظیفه تک تک ما در انتخابات پیش رو، دشمن شناسی و تلاش برای افزایش بصیرت همگان در خصوص توطئه‌های دشمنان در خدشه دار کردن انتخابات است تا بتوانیم نقشه‌های آنان را همانند همیشه خنثی کنیم.

انتصاب رؤسای کمیته های سیاسی و امنیتی ستاد انتخابات استان 

قناعت استاندار خراسان جنوبی دیروز طی حکمی، موسی سلیمی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را با حفظ سمت به عنوان رئیس کمیته سیاسی و دبیر ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

استاندار در حکم جداگانه ای، محمد شریف گلچین مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری را نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان تعیین کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.