سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 توجه به اقدامات عملیاتی در حوزه فرهنگ عمومی ضروری است

استاندار گلستان گفت:  توجه به اقدامات عملیاتی در حوزه فرهنگ عمومی ضروری است.

زنگانه امروز چهارشنبه 17 خرداد در  شورای فرهنگ عمومی استان گفت: خوشبختانه برنامه ریزی‌های مناسبی در سطح ملی صورت گرفته و توجه به اقدامات عملیاتی در حوزه فرهنگ عمومی ضروری است.

او افزود: محور‌های پنجگانه فرهنگ کار و تولید، پایداری خانواده و زیست عفیفانه، انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی، پرهیز از اسراف و تجمل، افزایش سرانه تولید و مصرف فرهنگی بهینه محور‌هایی است که به عنوان اسناد بالادستی برای شورای فرهنگ عمومی تعیین شده و البته موضوعاتی پر اهمیتی هستند.

زنگانه ادامه داد: عناوین برجسته در حوزه فرهنگ عمومی در سطح ملی هوشمندانه انتخاب شده و برنامه ریزی برای اجرای اقدامات در سطح استانی بسیار پر اهمیت است.

او افزود: حوزه انرژی یکی از حوزه‌های است که صرفه جویی و مصرف بهینه در آن الزامیست چرا که مصرف انرژی در کشور ما پنج برابر مصرف دنیاست.

زنگانه ادامه داد: نیاز است دستگاه‌ها از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و اعضا با حضور مستمر خود زمینه تسریع در برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی را فراهم آورند.

او افزود: از دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ عمومی تقدیر می‌کنیم و بر این باوریم که در سایه همدلی و اتحاد می‌توان نتایج ارزشمندی را در برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی به دست آورد .



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.