سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکان انتخاب شرکت کارگزار برای تاکسیرانان فراهم شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: امکان انتخاب شرکت کارگزار برای تاکسیرانان جهت دریافت پروانه بهره‌برداری تاکسیرانی فراهم شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تمام مشاغل نسبت به حیطه فعالیت خود نیاز به مجوز فعالیت دارند گفت: در تاکسیرانی نیز برای فعالیت در این حوزه تاکسیرانان باید پروانه بهره‌برداری تاکسیرانی یا کارت شهری دریافت و با مراجعه به شرکت‌های کارگزار و پرداخت هزینه‌های مربوطه مجوز خود را دریافت کنند.

محمد پرورش  با بیان اینکه فرایند دریافت پروانه بهره‌برداری برای تاکسیرانان در گذشته ، با اختصاص سهمیه به شرکت‌ها ، تاکسیرانان به اجبار باید به شرکت‌های مشخص شده مراجعه می‌کردند که این امر باعث نارضایتی تاکسیرانان شده بود، افزود: در رویکرد جدید سازمان با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات به تاکسیرانان و ایجاد رقابت بین شرکت‌های کارگزار برای ارائه خدمات مطلوب ، تاکسیرانان به‌صورت آزادانه می‌توانند به هر شرکتی که به آن‌ها خدمات سریع‌تر و بهتری ارائه می‌دهد مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه در این طرح سازمان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب شفاف‌سازی در پرداخت هزینه‌ها را رقم زد، تصریح کرد: تمام هزینه‌های دریافتی از تاکسیرانان از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال خواهد شد که این اقدام باعث نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلف احتمالی در شرکت‌ها می‌شود.

پرورش تاکید کرد: تاکسیرانان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و ۳۵۶۸۸۹۰۰ یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.