سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود نوین بابلسر و توس ساری به فینال جام حذفی فوتبال مازندران

تیم‌های نوین بابلسر و توس ساری به دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های مازندران صعود کردند.

نوین بابلسر در جام حذفی فوتبال مازندران در مسابقه‌ای دراماتیک مهمانش شهروند فریدونکنار را پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش، سرانجام در ضربات پنالتی شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.

در ۹۰ دقیقه وقت معمول مسابقه، شاهد بازی کسل کننده و بی برنامه‌ای بودیم ولی در وقت‌های اضافه بازی به اوج حساسیت و جذابیت رسید.

هر ۴ گل دیدار تیم‌های نوین بابلسر و شهروند فریدونکنار در وقت‌های اضافه به ثمر رسید.

نوین بابلسر در دقیقه ۷۱ به دنبال اخراج نوید صالحیان هافبک راست تاثیرگذار خود، ۱۰ نفره شد و در ادامه بازی با یک بازیکن کمتر به کارش ادامه داد.

در دقیقه ۹۴ پویا خاکی نخستین گل بازی را وارد دروازه تیم نوین کرد تا ۱۵ دقیقه اول وقت‌های اضافه با برتری یک بر صفر شهروند پایان یابد.

مهدی شفقت تعویض طلایی بابلسری‌ها چند دقیقه بعد از ورود بازی با گلزنی در دقیقه ۱۰۶ بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۱۱۱ محمدامین ذبیح نژاد تیم ۱۰ نفره بابلسر را از حریف پیش انداخت.

این پایان کار نبود چرا که در دقیقه ۴+۱۲۰، شهروند با ضربه پنالتی کاپیتان و سرمربی خود مقداد آزادی بازی را به تساوی کشاند تا سرنوشت نتیحه بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی تیم نوین با هدایت علیرضا کاویانی ۵ بر ۴ به برتری دست یافت تا در مجموع ۷ بر ۶ صاحب برتری شود و در ورزشگاه سردار شهیدکاظم علیزاده بابلسر، صعود به فینال جام حذفی فوتبال مازندران را جشن بگیرد.

در دیگر بازی نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های مازندران تیم دسته اولی توس ساری مقابل تیم لیگ برتری آتیه‌سازان نور قرار گرفت.

در این بازی تیم توس ساری با برتری برابر مهمان خود آتیه سازان نور شگفتی ساز شدند.

ساروی‌ها در این بازی که در زمین فوتبال روستای دامیر برگزار شد با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافتند تا حریف تیم شهدای بابلسر در بازی فینال مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های مازندران در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شوند.

زمان و مکان برگزاری دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های مازندران، هنوز از سوی سازمان لیگ فوتبال مازندران اعلام نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.