سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۵ درصدی مصرف گاز مایع در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل گفت: امسال مصرف گاز مایع نسبت به سال گذشته ۲۵ درصدی کاهش یافته است.

سیدحجت مدنی گفت: این مقدار گاز مایع طی ۲ ماه نخست امسال به شیوه الکترونیکی و با زیرساخت‌های بانکی در استان تامین و توزیع شده و میزان تقاضای مصرف آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل هدف از توزیع الکترونیکی گاز مایع را تامین رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های استان ذکر کرد.

او دلیل کاهش مصرف گاز مایع در استان را توزیع الکترونیکی این فرآورده و عدم انجام تراکنش به میزان کافی دانست و گفت: با اجرای طرح الکترونیکی گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سامانه تجارت آسان به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir ثبت‌نام کرده‌اند، توزیع می‌شود.

مدنی به افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند توصیه کرد بدون واسطه و به‌صورت غیرحضوری، با مراجعه به سامانه یاد شده ثبت‌نام و سیلندر گاز مایع خود را با نرخ مصوب وزارت صمت از طریق کارت‌خوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
گاز مایع خودروها رو یک ماهه قطع کردند هیچ کس هم پاسخگو نیست اگر میخواستین قطع کنید چرا تجهیزات گاز مایع رو به ملت فروختین