سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان مطرح کرد؛

ضرورت راه پیدا کردن صنایع‌دستی ایران به بازار‌های جهانی

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: اتاق بازرگانی تحقیقات بازاریابی صنایع‌دستی را انجام می‌دهد تا این هنرها به سبک زندگی خارجی‌ها وارد شود.

سید مهدی طبیب‌زاده در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی گفت: اتاق بازرگانی به سهم خود موضوع بازار صنایع‌دستی را به‌عنوان اصلی‌ترین بحث در این حوزه دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: با صادرات صنایع‌دستی می‌توانیم این همه هنر، فرهنگ و توانایی هنرمندان را به تمدن‌ها و سبک زندگی خارجی‌ها وارد کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ادامه داد: اتاق بازرگانی همچنین تحقیقات و مطالعات بازار و بازاریابی صنایع‌دستی استان کرمان را انجام می‌دهد، زیرا بازار داخلی در این بخش اشباع شده و دیگر جواب نمی‌دهد و حتما باید به صادرات بپردازیم.

طبیب‌زاده عنوان کرد: رسانه‌ها باید این مطالبه را از اتاق بازرگانی، صمت، میراث فرهنگی و سایر دست‌اندرکاران داشته باشند تا به دنبال بازار به‌ویژه بازار خارجی برای صنایع‌دستی باشند.

وی با یادآوری این موضوع که صنایع‌دستی به داخل کشور محدود شده است، بیان داشت: اگر صنایع‌دستی ایران به بازار‌های جهانی راه پیدا کند، این عشق، علاقه و تمدن ایرانی می‌تواند به خارج کشور صادر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.