سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت اردبیل به‌صورت جدی دنبال می‌شود

استاندار اردبیل از تلاش جدی برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت با اقداماتی از جمله افزودن تخت‌های درمانی، تأمین تجهیزات مورد نیاز و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بیمارستانی خبر داد.

سیدحامد عاملی در بازدید از بیمارستان‌های علوی، امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در حوزه سلامت دچار عقب‌ماندگی‌های اساسی بوده و خدمات، امکانات و زیرساخت‌های این حوزه متناسب با نیاز مردم افزوده نشده است.

او افزود: برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها، در دولت سیزدهم اقداماتی آغاز شده و همچنان نیز تلاش می‌شود که افزایش تخت‌های بیمارستانی یکی از اهداف مد نظر است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این راستا تکمیل ۲ پروژه بیمارستانی در شهر اردبیل که در حال اجرا است، در رفع کمبود تخت‌های بیمارستانی موثر خواهد بود.

عاملی تصریح کرد: به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود بیمارستانی و افزایش رضایتمندی مردم، بازدید‌هایی از چند بیمارستان اردبیل انجام و مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی با برنامه‌ریزی‌های لازم و اعمال پاره‌ای تغییرات در بعضی خدمات بیمارستان‌ها، موجب خدمت‌رسانی بیش‌تر به مردم شود.

او اظهار کرد: در ماه‌های گذشته ۳ دستگاه MRI جدید به استان اردبیل اختصاص یافته که در حال جانمایی است تا سریعا مورد استفاده مردم قرار گیرد و در زمینه رادیوتراپی و طب هسته‌ای هم اقدامات لازم برای فراهم کردن ساختمان در حال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.