سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلاک کوبی درختان منطقه ۲ بوشهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: از اسفندسال گذشته مرحله نخست طرح پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کردن الکترونیکی ۱۰ هزار اصله درخت در شهر بوشهر به اجرا درآمد.

ساسان محبی اظهارداشت: با اجرای پلاک‌کوبی درختان می‌توان با مدیریت درست و منطقی گزارش‌های صحیح و کاربردی از وضعیت درختان در سطح شهر کسب کرد.

وی افزود: در مرحله اول حدود ۱۰ هزار درخت در سطح شهر پلاک‌کوبی شده و در مرحله دوم درختان محلات و منطقه ۲ بوشهر شامل بهمنی، امامزاده، سرتل و ریشهر پلاک کوبی می‌شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر بوشهر گفت: پلاک‌کوبی الکترونیکی درختان با هدف جمع‌آوری اطلاعات و بررسی وضعیت فعلی درختان در شهر و حراست و نگهداری از فضای سبز شهری انجام شده است.

محبی یادآور شد: شهروندان با اسکن بارکد درخت می‌توانند اطلاعات کامل درخت را مانند طول عمر، موقعیت جغرافیایی، نوع و ارتفاع مشاهده کنند.

وی افزود: قسمت دیگری در این بارکد برای شهروندان در نظر گرفته شده تا درخواست و پیشنهادهایشان را ثبت کنند.

محبی ادامه داد: پروژه پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار کد درختان در سطح شهر بدون تردید ایجادکننده موج مثبتی برای حفظ و حراست بهینه از فضای سبز شهری است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهرداری از شهروندان تقاضا کرد در نگهداری از پلاک‌ها سهیم باشند و به دنبال کنجکاوی آن‌ها را مخدوش نکنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.