سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید برق در کرمانشاه ۲ برابر میزان مصرف

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق منطقه‌ای غرب کشور گفت : تولید برق در استان کرمانشاه ۲ برابر میزان مصرف است.

الفتی نیا مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق منطقه‌ای غرب کشور گفت : در استان کرمانشاه از لحاظ ظرفیت‌های نصب شده نیروگاهی شرایط بسیار خوبی برای تولید برق وجود دارد.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق منطقه‌ای غرب کشور با اشاره به آغاز پیک مصرف از ابتدای خرداد گفت: پیک مصرف برق تا نیمه شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ خاموشی‌های برنامه ریزی شده‌ای انجام نشد گفت: در صنایع نیز بر اساس شیفت بندی‌های صورت گرفته خاموشی صورت نگرفت.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق منطقه‌ای غرب کشور با اشاره به اینکه با تغییر ساعت ادارات ۱۰۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد گفت: برای جلوگیری از خاموشی امسال هم به همراهی مردم برای مصرف بهینه نیاز است.

وی با اشاره به اینکه برق قابل ذخیره سازی نیست خاطر نشان کرد: اولویت با تامین برق کشور است و اضافه تولید نیز با نرخ صادراتی صادر خواهد شد.

الفتی نیا با بیان اینکه سال گذشته اجرای طرح بخشودگی مشترکان بر اساس الگوی مصرف تعریف شد گفت: امسال هر مشترکی کمتر از سال گذشته برق مصرف کند شامل بخشودگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق منطقه‌ای غرب کشور همچنین به احداث یک نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: زمین این نیروگاه تخصیص و سرمایه گذار آن نیز مشخص شده است.

وی به انجام ۱۹ هزار عملیات مجزا برای تعمیرات نیروگاه بیستون با تلاش متخصصان داخلی اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود برای تامین آب این نیروگاه با انتقال پساب، از برداشت آب‌های زیرزمینی جلوگیری شود .

برچسب ها: اداره برق ، شرکت برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.