سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح تشدید برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه

طرح تشدید برخورد با عرضه کالا‌های بدون شناسه همزمان با سراسر کشور در ۳ حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز در استان اصفهان آغاز شد.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بازرسان نهاد‌های نظارتی شامل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا، سازمان حمایت، تعزیرات و وزارت صمت در این طرح مشارکت دارند.

 
حمیدرضا دهقانی نیا افزود: بازرسان نهادهای نظارتی شامل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا، سازمان حمایت، تعزیرات و وزارت صمت همچنین نیروهای انتظامی و امنیتی در این طرح مشارکت دارند.
 
او گفت: در اجرای طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه از مردم خواسته شده، نرم‌افزار سامانه جامع تجارت را درگوشی خود نصب‌کرده و کد رهگیری و شناسه کالا را یا با بارکد یا با ثبت دستی سنجش و بعد اقدام به خرید کنند.
 
دهقانی نیا افزود: مردم می‌توانند شکایت‌های خود را در این خصوص در سامانه ۱۲۴ یا وب گاه سازمان حمایت یا وزارت صنعت،معدن و تجارت مطرح کنند که در کمترین زمان ممکن رسیدگی می شود.حداقل جریمه برای کالا‌های قاچاق، علاوه بر ضبط کالا ، یک و نیم برابر جریمه است که با توجه به ارزش کالای قاچاق شده پلکانی محاسبه و کالای ضبط شده از تملیک مالک خارج می‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.