سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۵۷ درصدی ۱۶ پروژه پل و ابنیه فنی در استان قزوین

رییس اداره نگه داری ابنیه راه‌های استان قزوین گفت:در حال حاضر ۱۶ پروژه ابنیه فنی و پل با پیشرفت ۵۷ درصدی در سطح راه‌های استان در حال اجرا هستند.

هاشم ابراهیم آبادی رییس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: مرمت و بازسازی پل‌های خسارت دیده از سیل در حوزه استحفاظی استان، تعمیر و مرمت نقطه پرتصادف محور قزوین - رشت محدوده الوندی و بازسازی دیوار حائل محور قزوین - رشت از جمله پروژه‌های فعال این استان است.

وی اضافه کرد:در حال حاضر ۶هزار و ۱۸۳دستگاه پل و ۱۲ تونل در سطح راه‌ها با تلاش مستمر راهداران استان قزوین تعمیر و نگهداری می‌شوند.

ابراهیم آبادی، شناسایی و تعمیر پل‌ها و ابنیه فنی را وظیفه مهم این اداره عنوان کرد و گفت: در همین راستا تنقیه پل‌ها و آبرو‌ها یکی از اقدامات مستمر این اداره کل برای جلوگیری از خسارات احتمالی به پل‌ها و هدایت آب‌های سطحی است.

رییس اداره نگه داری ابنیه راه‌های استان قزوین افزود: علاوه بر این، بازدید‌ها و بازرسی‌های فنی مستمر برای بررسی وضعیت پل‌ها و ابنیه فنی، برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای و بررسی پل‌ها به منظور عبور سیلاب و جلوگیری از بحران‌های احتمالی نیز به طور مستمر در طول سال از سوی کارشناسان این اداره انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.