سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تلاش های درویش برای حفظ یحیی

درویش به زودی مذاکراتی را با یحیی برای حفظ او روی نیمکت پرسپولیس انجام خواهد داد.

 

یک سال قرارداد پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی، تکلیف نیمکت این تیم را تا حد زیادی مشخص کرده بود تا اینکه شایعات پیرامون پایان کار سرمربی پرسپولیس به گوش رسید و او سرانجام رسما در اولین مصاحبه بعد از دبل قهرمانی با خبرنگاران، این شایعات را تایید کرد.

بعد از این صحبتها، شاید بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند که یحیی این اظهارات را برای گرفتن امتیاز بیشتر از مدیران باشگاه انجام داده و قصد دارد به این شکل نقل و انتقالات را به سود تیمش تغییر دهد.

اما پیگیری‌های بیشتر، عکس این فرضیه را تایید می‌کند و قصد یحیی از مطرح کردن این صحبت چیز دیگری بوده است. 

حال نکته مهم در تحولات پرسپولیس این که فردا (۱۶ خرداد) مجمع این باشگاه تشکیل خواهد و درویش ابقا خواهد شد تا به سوی ماموریت بعدی خود برود.

او در روزهای آینده قصد دارد جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی برگزار و او را برای ادامه حضور در پرسپولیس قانع کند. این شاید مهم‌ترین ماموریت مدیرعامل پرسپولیس باشد.

 به هر حال درویش تمام تلاش خود را خواهد کرد که در یک سال باقیمانده یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم بماند تا با جدایی سرمربی تیم قهرمان، او اولین چالش خود را تجربه نکند.

اما در صورتی که این اتفاق نیفتد و ادامه همکاری یحیی با پرسپولیس ممکن نباشد، درویش آماده رویارویی با چالش بزرگ انتخاب جانشین گل‌محمدی خواهد شد.

برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.