سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرز به جاسوسی از بارسا متهم شد

در ادامه جنجال پرونده نگریرا فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید به همدستی با دادستانی کل این کشور برای جاسوسی از بارسلونا متهم شدند.

پای فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، به پرونده نگریرا و اتهامات بارسلونا به پرداخت رشوه به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا باز شده است. یک افسر سابق پلیس اسپانیا رئیس رئال مادرید را متهم کرد که در گذشته از باشگاه بارسا و رئیس سابقش، ساندرو راسل، جاسوسی کرده است.

خوزه مانوئل ویارخو، افسر سابق پلیس اسپانیا که سال‌ها به عنوان مامور مخفی، فعالیت می‌کرده رئال مادرید و رئیسش را به جاسوسی از بارسا متهم کرده و این موضوع در اسپانیا به عنوان "عملیات کاتالونیا" مشهور شده است.

دامنه اتهاماتی که این افسر سابق پلیس اسپانیا مطرح کرده فراتر از فوتبال است و حتی دادستانی کل این کشور را به جاسوسی علیه بارسا متهم کرده است. ویارخو اعلام کرد دادستان کل کشور اسپانیا شخصا دستور جاسوسی از باشگاه بارسلونا را صادر کرده و آن را عملیات کاتالونیا نامگذاری کرده است. او می‌‌گوید فلورنتینو پرز در این عملیات مشارکت داشته است.

ویارخو در ویدیویی که منتشر کرده می‌گوید پرونده نگریرا و متهم شدن بارسلونا به پرداخت رشوه در گذشته هم روی میز دادستانی کل قرار گرفته ولی این پرونده متوقف شده بود، چرا که دادگاه به دادستانی اعلام کرد با توجه به نقش‌آفرینی رئال مادرید و فلورنتینو پرز در این پرونده نمی‌تواند فرایند قضایی را آغاز کند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.