سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد؛

آبرسانی به ۲۹۲ روستای جنوب سیستان و بلوچستان

خط انتقال یک‌هزار کیلومتری آب به ۱۶۲روستای محروم دشتیاری افتتاح و عملیات آبرسانی به ۲۹۲ روستای جنوب سیستان و بلوچستان با حضور جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

سردار علی فدوی جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه اجرای این طرح در شهرستان چابهار با گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: موضوعات مختلفی برای خدمت رسانی در حال انجام داریم که یکی از مهمترین آن آبرسانی است، مردم ما در هر جایی که هستند باید از آب پایدار، بهداشتی و دائمی برخوردار باشند.

سردار علی فدوی افزود: قطعا سیستان و بلوچستان بیشترین روستا را در طرح جهاد آبرسانی دارد و کل روستا‌هایی که باید در این استان آبرسانی شوند، یک‌هزار و ۷۵۱ روستا هستند که فقط در منطقه پیشین تعداد ۲۲۱ روستاست.

وی ادامه داد: در هیچ شهرستانی در کشور به این تعداد روستا آبرسانی نشده و قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه برای انجام این طرح مصمم است.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در سپاه خط قرمزی تعریف کردیم که طرح‌های آبرسانی باید حداکثر ظرف مدت یک سال انجام و اگر منابع مالی به موقع تأمین شود ۶ ماهه هم آن را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه این طرح یک کار جهادی و با اولویت در حال انجام است، گفت: از امسال غیر از آبرسانی روستایی؛ جاده روستایی، خانه روستایی، آبخیزداری روستایی و موارد دیگر هم به طرح‌های ما برای انجام، اضافه شده است.

برچسب ها: آبرسانی ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.