سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کنعانی به هشدار جمهوری آذربایجان به اتباع این کشور برای سفر به ایران:

جمهوری آذربایجان همان سیاست رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تداوم ‎سیاست همسایگی سرلوحه کار ماست البته در چارچوب احترام متقابل و رعایت آداب همسایگی خواهد بود.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه توییتر خود با اشاره به این که وزارت خارجه آذربایجان از شهروندانش خواسته است از سفر به ایران خودداری کنند، نوشت: وزارت خارجه آذربایجان نسبت به سفر شهروندان خود به ایران هشدار داده است! این همان سیاستی است که رئیس‌جمهور رژیم جعلی، کودک‌کُش و اشغالگر صهیونیستی اخیرا در سفر به باکو در پیش گرفت. آنکه باید مردم ‎آذربایجان را از آن ترساند، رژیم‌صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی.

سیاست ما همچنان لغو روادید و آغوش باز به روی برادران و خواهران آذربایجانی است. تداوم ‎سیاست همسایگی سرلوحه کار ماست البته در چارچوب احترام متقابل و رعایت آداب همسایگی.

وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان روز شنبه در بیانیه‌ای از شهروندان این کشور خواست تنها در صورت ضرورت به ایران سفر کنند و در سفر خود با توجه به حمله اخیر به سفارت آذربایجان در ژانویه ۲۰۲۳، احتیاط بیشتری به خرج دهند و شهروندان آن که در حال حاضر در ایران به سر می‌برند، باید تدابیر امنیتی را رعایت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
مجتبی
۱۰:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
نرمش بیشتر در مقابل این مردک الهام خانم که باد غرور تو سرش افتاد جایز نیست،،چند روز قبل از اینکه به شهروندان خود هشدار بدن در مورد سفر به ایران اسلامی رئیس جمهور تروریست و جنایتکار اسرائیل رفته بود به آذربایجان..ما هر چی کوتاه می‌آییم این مردک گستاخ تر و وقیح تر میشه و این نرمش های بی مورد رو باید تمام کنیم.
منصور
۰۷:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اشتباهت همین جاست
همیشه جانماز ابکشها ریاکار خطرشان از کفار بدتر بوده
محمدرضا
۰۱:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
ضعف و سستی و احتمال سیاست خارجه،توهم این که جنگ با آذربایجان یعنی برادر کشی و شیعه کشی، نتیجش بهترازین نمیشه که یه کشور بی قدر و قیمت، کشوری که فساد و فسق و فجور به نهایت نرسیده رو شیعه خطاب کنیم و دست روی دست نگهداریم تا زمانی که یه یهودی نفوذی مثل علی اف اینطوری شاخ و شونه بکشه واسه ایران و ایرانی،
احمد
۲۲:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
سیاست ما در قبال باکو فشل و نا کار آمد است چطور ممکن است در نزدیکی کشور ما علی اوف جرئت بکند دست در دست اسرائیل بگذارد و دم از دشمنی با کشوری دهد که ام القرای مسلمانان است او باید وحشت داشته باشد و دشمن در هر موقعیتی که هست ولو علی اوف صلاحیت ادامه حکومت بر آذر بایجان را ندارد
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
خویشتن داری الان بهترین چیزی هست که برای ایران خوبه باتلاق اوکراین برای روسیه برای ایران تکرار نشه
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
کمونیستهای دواتیشه دیروز نوکران امریکایی امروز
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه ایران دیر متوجه شد والا حیدر علی اف پدر همین الهام خانم باکویی هم یهودی الاصل بود . تا جایی که پدر حرامزاده اش هم شیعیان را به محاق برده بود .