سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

۶۰ مجوز صادر شده نانوایی در اردبیل وجود خارجی ندارد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ مجوز صادر شده نانوایی در اردبیل وجود خارجی ندارد و آرد آن مورد معامله سوداگران قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار مردمی خود با اهالی محلات حاشیه نشین اردبیل اظهار کرد: در ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانسوز امام راحل و معمار کبیر انقلاب قرار گرفتیم که یاد آن امام سفر کرده را گرامی داشته و بر ادامه راه و تبعیت از آرمان آن امام تاکید می‌کنیم.

او تصریح کرد: امیدواریم با تلاشی که مسئولان انجام می‌دهند شرمنده امام و شهدا نباشیم و در سنگر خدمت رسانی بتوانیم حاضر و آماده باشیم.

نماینده مردم اردبیل،  نیر،  نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به سیل اخیر در برخی از مناطق شمالی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: هر چند این حوادث و اتفاقات مصلحت الهی است، اما بهتر است مسئولان امر با تدبیر و دوراندیشی به شکل کامل و جامع در حل مشکلات مردم به ویژه مناطق سیل زده گرمی و انگوت گام‌های مؤثری را بردارند.

حجت الاسلام موسوی مظلومیت مردم مغان و تشدید خشکسالی و سیل اخیر را در نابودی اراضی زراعی، باغات و حوزه دام و طیور یادآور شد و افزود: قطعاً با همراهی و پشتیبانی صندوق بیمه محصولات کشاورزی بخش عظیمی از این خسارت‌ها جبران خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به گرانی‌های اخیر و مشکلات و گرفتاری‌های مردم اشاره کرد و ادامه داد: به هیچ وجه شرایط اقتصادی موجود در شأن نظام اسلامی و مردم ما نیست و همه از جوان و نوجوان گرفته تا زن، مرد، پیر و سالخورده گله‌مند این شرایط اقتصادی هستند.

او مشکلات معیشتی و اقتصادی را گریبانگیر اکثریت مردم به ویژه گروه‌های جوان و زوجین جدید اعلام کرد و گفت: صف‌های طولانی نان مردم را به شدت عاصی کرده و در شهر‌های مختلف اردبیل با دغدغه جدی در تأمین نان، مرغ و سایر مایحتاج ضروری روبه رو هستیم.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با این شرایط مردم تصور می‌کنند که در صورت حضور مسافران و گردشگران شرایط تأمین نان به چه شکلی خواهد بود که ضرورت دارد مسئولان استانی هر چه سریع‌تر راهکاری مناسب در این زمینه بیندیشند.

او افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۶۰ مجوز نانوایی در اردبیل صادر شده، اما این نانوایی‌ها وجود خارجی ندارند و به نوعی آرد در بیرون از قاعده توزیع توسط دلالان به فروش می‌رسد.

نماینده مردم اردبیل،  نیر،  نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ضرورت دارد در کنار اصلاح برخی از قوانین و مقررات به ویژه قانون بانکداری اسلامی دولت تدبیری بیندیشد تا مردم در تأمین کالا‌های اساسی با مشکلی جدی روبه رو نشده و از طریق کالا برگ‌های پیش بینی شده، تأمین مایحتاج ضروری با قیمت پایین و به شکل مناسب برای خانوار‌ها انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.