سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری میز ارتباط مردمی آبفای یزد در حسن آباد

مدیران شرکت آبفا یزد پای دردِ دل ساکنین منطقه حسن آباد نشستند.

محمد حسین اسماعیلی مدیر امور آبفا منطقه ۲ یزد در منطقه حسن آباد  گفت: میز ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب استان یزد به منظور رفع مسائل و مشکلات همشهریان در مسجد حضرت رقیه (س) واقع در منطقه حسن آباد برپا شد.

او افزود: در این نشست کارشناسی، ساکنین از فشار پایین آب در این منطقه به ویژه در فصل تابستان گله‌مند بودند.

اسماعیلی در ادامه به رفع این معضل در منطقه مذکور اشاره کرد و گفت: در تلاشیم با همکاری دستگاه‌های ذی ربط خط انتقالی به طول دوازده کیلومتر همراه با یک باب مخزن با حجم ذخیره آب ۵۰۰۰ هزار متر مکعب و یک باب مخزن با ظرفیت ۱۰۰۰۰ متر مکعب را در این منطقه اجرا کنیم.

او ادامه داد: در تلاشیم با تامین اعتبار و تکمیل این پروژه، مشکلات تامین آب پایدار منطقه حسن آباد، اکرم آباد و شهرک ملاصدرا رفع شود.

اسماعیلی در بخشی از سخنان خود به دیگر دغدغه اصلی مردم این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل پروژه خطوط جمع آوری فاضلاب در منطقه مذکور، دیگر مشکلی است که با همکاری معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا و انعقاد قرار داد با سرمایه گذار شرکت سنگ آهن بافق در حال اجرا است.

او عنوان کرد: بر این اساس عملیات اجرایی خطوط باقی مانده شبکه فاضلاب به طول ۶ کیلومتر از خرداد ماه سال جاری آغاز و تا طرف ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود.

این دومین حضور تیم کارشناسی شرکت آب و فاضلاب استان در منطقه حسن آباد جهت رفع مشکلات اهالی محله بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.