سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار میلیارد ریال برای تجهیز مدارس آذربایجان غربی هزینه شد

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: هزار میلیارد ریال برای تجهیز و شاداب سازی مدارس مناطق محروم و نیاز به تجهیز این استان در سال تحصیلی جاری هزینه شده است.

قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: این استان اعتبار ویژه‌ای در قالب این طرح داده شده و شاداب سازی مدارس در راستای اجرای این طرح مد نظر است.

وی با بیان اینکه این موضوع تاثیر بسزایی در روحیه دانش آموزان و یادگیری آنان دارد، افزود: طی بازدید‌هایی که از مدارس انجام شده مدارسی که نیازمند رنگ آمیزی و یا تعمیرات میز و نیمکت و یا تجهیزات هستند، شناسایی و احصا شدند.

رحمانی ادامه داد: یکسری تجهیزاتی که قابل استفاده نبود با تلاش‌های انجام شده با یک تعمیرات جزیی به چرخه آموزش برگشت داده شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یادآور شد: در سال‌جاری ۹۷ مدرسه جدید با ۴۰۰ کلاس در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهیم داد تا بتوان بخشی از مشکلات کمبود فضای آموزشی را جبران کرد.

به گفته وی، هزار و ۸۵۰ سِت تجهیزات و قطعات مورد نیاز مدارس اعم از میز، نیمکت و دیگر وسایل در این طرح خریداری و میان مدارس توزیع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.