سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفند جدید کلاهبرداران سایبری در پوشش خرید اینترنتی کتب درسی

رئیس پلیس فتا خوزستان در خصوص کلاهبرداری از دانش‌آموزان به بهانه ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید هشدار‌داد.  

علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: مجرمین سایبری با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در فضای مجازی با عنوان خرید کتب درسی و قرار دادن لینک جعلی در این آگهی‌ها، از کاربران درخواست ورود به این لینک‌های جعلی شوند. 

او می‌گوید: شیادان سایبری در ادامه، کاربران را به بهانه پرداخت هزینه کتب به صفحات فیشینگ هدایت کرده و حساب بانکی آنان را خالی می‌نمایند. 

سرهنگ حسینی به هموطنان توصیه کرد: دانش‌آموزان گرامی و والدین محترم آن‌ها جهت سفارش و خرید اینترنتی کتب درسی، حتما از طریق سایت رسمی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانه www.irtextbook.ir پیگیری نموده و به هرگونه آگهی‌های تبلیغاتی در این زمینه توجه نکنند. 

رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: هموطنان گرامی در صورت مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir و یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ از مشاوره و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

برچسب ها: پلیس فتا ، کتب درسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.