سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زانو درآمدن سارق ۵۰ خودرو در دامغان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای خودرو با ۵۰ فقره سرقت در شهرستان دامغان خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ئی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهر دامغان و ایجاد جو روانی منفی و احساس ناامنی به سرعت قرارگاه مبارزه با سرقت در شهرستان تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد : برابر بررسی های انجام شده این سارق حرفه ای ابتدا خودروها را با استفاده از تکنیک خاص خود به سرقت می برد و پس از برداشتن لوازم گران قیمت داخلی آن، وسایل نقلیه را در اطراف شهر رها می کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به انجام تحقیقات میدانی ، رصد اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه پلیس در این زمینه ، افزود: سرانجام هویت سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی بود اما با مشاهده مستندات پلیس راهی جز اعتراف به سرقت های خود نداشت و به ۵۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ئی از کشف ۴۷ دستگاه خودروی سرقتی در اطراف شهرستان دامغان خبر داد و گفت : تاکنون وضعیت ۳ دستگاه خودروی دیگر مشخص نشده است و تحقیقات برای پیدا کردن آن ها همچنان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.