سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دردسرساز شدن ترافیک همیشگی خیابان سیمای ایران در منطقه ۲ تهران + تصاویر

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از ترافیک سنگین و همیشگی خیابان سیمای ایران منطقه ۲ شهر تهران خبر داد.

وجود ترافیک سنگین همه روزه در خیابان سیمای ایران شهرک غرب واقع در منطقه ۲ شهر تهران ساکنان این خیابان را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است. یکی از دلایل ترافیک در این خیابان وجود دانشگاه آزاد، مراکز خرید، بیمارستان لاله، ساختمان وزارت بهداشت و پارک نامناسب خودروها در کنار خیابان می‌باشد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصاویر از مسئولان شهری درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام و احترام، لطفا وضعیت اسفناک و مزاحمت‌هایی که برای ساکنان خیابان سیمای ایران واقع در شهرک غرب منطقه ۲ شهر تهران را پیگیری کنید. در این خیابان یکی از بزرگترین شعبه‌های دانشگاه آزاد به همراه ۲ مرکز خرید، بیمارستان لاله و ساختمان وزارت بهداشت واقع شده است به همین دلیل این خیابان هر روز با ترافیک سنگینی مواجه است و از طرف دیگر پارک نامناسب خودرو‌ها در کنار خیابان مشکل را دوچندان کرده است. بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده ایم، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است از مسئولان شهری درخواست رسیدگی داریم.


بیشتر بخوانید:

ترافیک در بزرگراه حضرت معصومه اسلامشهر صدای رانندگان را درآورد + فیلم


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Mrb
۲۳:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
مشکل ترافیک رفع نشده که هیچ هزینه های زیاد پارکینگ پلاتین دپوی خودروهای صفر در طبقات پارکینگ لیدوما باعث میشه ما دانشجو ها ماشین توی بلوار و حتی گاهی وسط بلوار پارک کنیم سرقت های پیاپی هم به مشکلات این خیابون اضافه شد روز ۸ بهمن ماشین من حد فاصل دانشگاه و بیمارستان لاله حاشیه پارک بود و سرقت شد دریغ از یک دوربین که دید داشته باشه
پردیسان
۱۷:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
با سلام؛ لطفا این خیابان را یک طرفه بفرمایید تا بار ترافیکی منطقه حل بشود
پویا محمدعلیها
۲۳:۱۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
متاسفانه بی توجهی به ممنوعیت پارک در خ سیمای ایران،تردد مابین شهرک و بیمارستان لاله رو هم با اختلال مواجه کرده.پارک دوبل در ورودی و خروجی شهرک پردیسان،مانعی بزرگ در طول شبانه روز شده. بدون شک پلیس راهور بایستی تدبیر عاجلی بیاندیشد.