سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی:

باران به خراسان رضوی می‌رسد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: رگبار‌های پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید برای این استان از امشب تا پایان وقت فردا (شنبه) پیش‌بینی شده است.

محمد غیوری خواه کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:  نواحی شمال غرب و ارتفاعات استان خراسان رضوی طی روز‌های جمعه و شنبه بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رگبار‌های پراکنده توام با رعد و برق و وزش باد شدید همراه است، میزان بارش در روز شنبه تا حدی نسبت به روز قبل بیشتر خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت در نواحی شرقی و بادخیز خراسان رضوی شاهد افزایش سرعت باد خواهیم بود، بروز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و ورود خسارت بویژه طی ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

این کارشناس در خصوص افزایش دمای هوا ادامه داد: طی هفته آینده شاهد ماندگاری هوای گرم در سطح استان خراسان رضوی خواهیم بود، اما دمای هوا افزایش چندانی ندارد.

غیوری خواه بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۲ درجه بالای صفر خنکترین و سرخس با ۴۰ درجه بالای صفر گرمترین نقاط خراسان رضوی خواهند بود، دمای مشهد نیز بین ۲۰ تا ۳۵ درجه متغیر بوده و سرعت باد در سبزوار به ۴۷ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.