سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین عرضه خودروهای وارداتی پس از چهار سال توسط سایپا

معاون بازاریابی سایپا گفت: پس از چهار سال، گروه خودروسازی سایپا عرضه اولین محموله خودرو وارداتی را با چانگان CS35 پلاس آغاز می‌کند.

حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS۳۵ پلاس اقدام نموده‌اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودرو‌های چانگان فراهم می‌شود.

 او افزود: با توجه به تعداد خودرو‌های وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد.  متقاضیان مذکور که پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای ایشان ارسال می‌شود، از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۳ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS۳۵ پلاس بر اساس اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می‌پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
برای پلاک هر خودرو وارداتی یا دست دوم پلاک 10 خودرو قدیمی اسقاط شود تا شرایط جمع آوری و حذف برای این مدل خودرو ها بیشتر شود
محمد
۲۲:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
با سلام یک سوال داشتم
سود بازرگانی شرکت وارد کننده که ۲۵ درصد اعلام شده با قیمت (FOB) محاسبه میشه یا با قیمت تمام شده گمرک و عوارض؟
برای مثال قیمت (FOB) چانگان حدود ۵۸۳ میلیون هست که سود ۲۵ در صد میشه ۱۴۶ میلیون، اما قیمت گمرک که ۹۰۴ میلیون هست با عوارض حدود ۱۵ درصد میشه یک میلیارد و چهل میلیون که سود ۲۵ درصدش میشه ۲۶۰ میلیون ؟
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
پس قیمت ها بازهم افت شدیدی خواهند داشت
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
باز هر قیمتی که عشقش کشید ،به مردم میفروشه
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سایپا شده واردکننده انحصاری خودرو خنده دار نیست؟
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
احسنت دقیقاً نکته خوبی اشاره داشتید
خود سایپا با این زیاده خواهی گران فروشیش و حلبی سازی اش باعث گرانی در کشور هستش
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
معنی واردات ازاد و نبود انحصار رو هم‌فهمیدیم

اره واقعا گریه داره
علی
۱۱:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
لطفا پیگیری تحقق وعده وارد شدن ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری باشید
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
لطفا پیگیری تحقق وعده وارد شدن ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری باشید
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سایپا و ایرانخودرو تعطیل کنید با ماشین های قاتلشون
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
واقعا خجالت آور هست یک شرکت تولید کننده خودرو حالا وارد کننده شده فکر کنم فقط در ایران به این شکل باشه
جانم فدای میهن
۱۰:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
بفکر تولید و یا تولید و واردات ده ملیون خودرو درسال باشیم اگر به واردات و تولید چند میلیونی نرسیم در صنعت خودرو شکست خورده ایم
Andikai
۱۰:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
تیگو خودرویی تقریبا خودران است بفکر واردات و ساخت خودروهای اتوماتیک و خودران هم باشید
عبدالهی
۱۰:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
واردات میلیونها خودرو برقی و گازی و پاک را در نظر داشته باشید ضمن اینکه همه کارخانجات بزرگ کشوری باید بفکر ساخت نیروگاه‌های پاک بادی و برقی برای خود باشند
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
مگه سایپا لگن تولید کننده است یا وارد کننده ؟؟؟؟!!!


مرگ بر فساد و جنایت

اینها خائن به انقلاب و آرمانها مقدس آن هستند

مافیا باید خلع ید شوند
مهدی
۰۹:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
تنها راه نجات کشور از دست دو شرکت خودرو سازی آزاد سازی خودروهای دست دوم برای افراد حقیقی ست و بس.تکبیر
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
مگر تاکنون بهمن موتور؛کرمان موتور؛فردا موتور؛ایلیا و...پس چه غلطی میکردن
نگید تولید داخلین که دنیا بهتون میخنده
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
ای وای ، خودرو ساز واردکننده ، انبوه مردم در صف انتظار خودرو....
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
واقعا خنده داره... سایپا؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام.واردات باید برای عموم مردم ایران ازاد کنید نه شرکتهای انحصاری ده برابری،واردات باید با تعرفه صفر درصد و سود فقط ده درصدی برای واردکننده باشد و تخلف از قیمت برخورد قاطع شود.خود پراید و فیست لیفتهای پراید چون تیبا و...با سرعت بسیار کم زیر 20 کیلومتر تصادف کرده و عین کاغد مچاله شده،خودروهای حلبی که شرکتهای انحصاری در حال گرانفروشی ده برابری هستند سالانه هزاران معلول و کشته برجای میگذارد،باید واردات خودروهای کم مصرف ایمن صفر و کارکرده زیر5سال برای همه مردم ایران ازاد کنید تا این انحصار،گرانفروشی ده برابری شکسته شود.مجلس و دولت باید خدمتگزار مردم باشند،این همه شهید دادیم تا مردم در رفاه باشند،نه اینکه سرمایه مملکت در دست 5درصد اقازاده ها باشد.باتشکر
محمد
۰۸:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
واردات خودرو باید برای تمام ایرانیها آزاد باشد فقط این وسط شرکتهای باید باشند امور گمرکی را انجام دهند اینگونه هم رانت واردات از بین می رود هم تنوع به وجود می اید البته دولت اگر برند و یا موا رد دیگر را سیاست گذاری نماید
امین
۰۷:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اینا قرار بود واردات انجام بدن قیمت‌ها بشکنه اینا یه قیمتی گذاشتن که بقیه ماشینا اگه بخواد دیگه نمیاد پایین الان فیدلیتی که قیمتش کارخونه پایین تره این کجا و چانگان کجاقیمت بازاریش هم یک و ششصد گیر میاد الان حساب کنی تقریبا با قیمت سی هزار دلار میرسه به دست مردم
ناشناس
۰۵:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
به یه احمق هم بگی میخنده قرار بود واردات خودرو جلو مافیای خودرو را بگیره بازار از انحصار در بیاد واردات خودرو به مافیای خودرو سپرده شده خداییش حداقل به شعور مردم توهین نکنین
ناشناس
۰۴:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام واقعا برام سوال هست که این مافیا خودرو کیا هستن؟؟؟ آخه مگه میشه عمر و سرمایه و سلامتی و آسایش ۸۵ میلیون آدم رو به گروگان بگیری؟؟؟؟!!!!!
اون وقت هیچ نهاد نظارتی هم نتونه کاری بکنه؟؟؟؟
مگه داریم!!!!!!!
ناشناس
۰۴:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اگر قرار است رقابت باشد باید واردات از طریق جایی جز ذینع های تولید داخل باشد
قنصروسرچهاراه خواجو
۰۲:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اشکالی ندارد سایپای عزیز شما که اینقدرپرسرعت عمل کردی انشاالله تصمیم براین گرفته باشی که اینهارابجای شاهین اتوماتی که ثبت نام کردی ونمیتونی برسونی دست مردم باموتور قوی که قول دادی بدی خلق الله انشالله باعث تخفیف در گناهانت شوددردم درج ه ن م
Aaa
۰۲:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
به کام پولدارا ما کارمندا وفقرا که تو قسط وبدبختیا گیر کردیم هیچوقتم دستمون نمیرسه به اینا خدا نگذره از عواملش
ناشناس
۰۲:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
این درآمدهای نجومی خودروسازان بهتره صرف زیرساخت های خودروی برقی بشه؛ هم به نفع خودشونه هم محیط زیست و هم مردم
ناشناس
۰۲:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اگه قرار بود باز اینا هم بیفته دست این دو کلاهبردار همون بهتر وارد نمیکردین چه فایده اینا پراید ۵۰ میلیونی رو ۴۰۰ تومان میدن اینا پیش کش
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
فقط خوشا به حال آقازاده های وارد کننده
الیاس
۰۱:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
چانگان هم شد خودرو وارداتی
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
حلبی هست
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
خودرو ساز اصلا صلاحیت واردات نباید داشته باشه اون موقع رقابتی نمیشه بازار کیفیت میاد پایین سایپا خودرو هاشو باکیفیت و ایمن درست کنه نباید به فکر واردات باشه این قانون از بیخ مشکل داره ...ایران‌خودرو هم همینطور.
امید
۰۲:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
خبرنداری تمام قطعات پراید تیبا وووهمه را ازچین می آورد آدرسشم بدم کجاست بعدمیگه به قطعه سازرحم کنید ورشکسته میشه
ناشناس
۰۵:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
احسنت
اگر قرار باشه ۲خودرو ساز (حتی شرکتهای خودروی مونتاژی) اجازه واردات داشته باشند ، نه تنها خر همون خره ، بلکه پالونش هم عوض نشده ، بلکه پالونش چندتاشده !؟
این توهین مافیای خودرو به شعور مردمه
باید واردات برای عموم تجار و حتی خود مردم باشه ، آنهم با تعرفه مناسب و رقابتی با خودروسازان(بخوان زورگویان) داخلی
مهدی
۰۰:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
برای ۳۵ هزار نفر که در نوبت قرار دارند آیا دعوت نامه آمده
تکلیف مثلا ردیف ۱۶ هزار چیست
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
مافیای قدرت وپول گذاشتن خوب گرون بشن بعد بفروشن ملت همیشه در صف
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
عرضه خودرو چینی که اسمش خودرو وارداتی نیست عزیز
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
خخخخخخخ
پس اسمش تولید ملی است همچون سالهای گذشته و تولیدات گذشته