سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در استان یزد

نماینده سازمان اداری و استخدامی در استان یزد از برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور فردا جمعه ۱۲ خرداد ماه خبر داد.

جلال عرب خردمند نماینده سازمان اداری و استخدامی در استان یزد گفت : این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۲ خرداد ماه در دو حوزه دانشگاه علم و هنر و جهاد دانشگاهی در یزد برگزار می‌شود.

او افزود: آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود.

عرب خردمند دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در دهمین آزمون مشترک فراگیر در استان یزد را اداره کل امور مالیاتی، پزشکی قانونی، پست بانک، مرکزتحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، گمرک جمهوری اسلامی ایران و اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد.

نماینده سازمان امور اداری و استخدامی در استان یزد، کل آمار ثبت‌نام‌کنندگان دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در استان را یک هزار و ۵۱۵ نفر عنوان کرد که جمعا ۱۱۵ نفر بعد از قبولی در آزمون و فرآیند مصاحبه جذب دستگاه‌های مزبور خواهند شد.

او تصریح کرد: ۶ نفر از آن‌ها نیز در قالب سهمیه سه درصد معلولان استخدام خواهند شد.

به گفته او، در این آزمون بیشترین سهمیه استخدامی به اداره کل امور مالیاتی با ۷۷ نفر، مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با ۱۱ نفر و اداره کل راه و شهرسازی با ۹ نفر تعلق دارد.

او اظهار داشت: همچنین در سالجاری و در سطح استان یزد آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو بخش ابتدایی و نیز معلمان استثنایی، آزمون استخدام بانک ملی و آزمون وزارت نفت نیز برگزار شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.