سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان تاکید کرد:

لزوم به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای تقویت برنامه‌های اوقات فراغت در سمنان

هاشمی گفت: تمام ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی برای تقویت برنامه‌های اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان به کار گرفته شود.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در کشور نسبت به سال ۱۴۰۰ عملکرد خوبی داشته و توفیقات این بخش با رشد بسیار خوبی همراه شده است که امید می‌رود این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

وی افزود: نبود ارتباط گیری مناسب اولیا با مدارس یکی از حلقه‌های مفقوده‌ای است که ضرورت دارد به منظور حفظ سلامت فرهنگی دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های این حوزه، تقویت شود.

استاندار سمنان گفت: به کارگیری اقدامات مناسب در حوزه برنامه‌های اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان به ویژه در ایام تابستان در راستای پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد، مقوله‌ای حائز اهمیت است و در این مسیر باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی استفاده شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: کاهش تقاضا از طریق اقدامات فرهنگی و اجتماعی از ضروریات مهم در حوزه مبارزه با مواد مخدر است که باید در استان سمنان به صورت ویژه پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد بر همگان واجب است و باید در مورد تبیین مضرات و آسیب‌های ابتلا به مصرف مواد مخدر و گرفتار شدن در دام اعتیاد، اقدامات جدی از سوی تمامی اقشار جامعه صورت گیرد.

استاندار سمنان گفت: ما به دنبال این هستیم تا در کنار دستیابی به روستا‌های بدون بیکار در استان سمنان، جشن پاکی را در حوزه اعتیاد و ابتلا به مصرف مواد مخدر، در برخی از روستا‌های استان برگزار کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.