سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش حجم ترافیک با ایجاد دسترسی جدید در میبد

فرماندار میبد از کاهش حجم ترافیک با ایجاد دسترسی جدید در شهرستان میبد خبر داد.

سجادی پور فرماندار میبد در جلسه شورای ترافیک این شهرستان آزاد سازی و احداث خیابان‌های جدید و ایجاد دسترسی‌ها به خیابان‌های تازه احداث را در کاهش حجم ترافیک ارزشمند خواند. 

او گفت: رشد جمعیت شهر با ظرفیت‌های صنعتی و علمی که دارد نیازمند دسترسی‌های مناسب در هر نقطه از شهر است تا تردد و عبور و مرور مردم با خودرو درسطح شهر روانتر باشد.

فرماندار میبد طرح اصلاحی میدان عدالت تا میدان مادر با مقطع ۲۰ متر، خیابان آیت الله خامنه‌ای با احداث میدان درچهار راه موجود، اجرای بریدگی قبل از تقاطع حسینی نسب با بلوار مدرس را از جمله اقدامات عمرانی در این زمینه بیان کرد.

سجادی پور افزود: موافقت با اجرای فاز ۲ نقشه‌های بلوارآیت الله مطهری با طرح میدان قبلی از آرامستان و سنگ فرش برجسته تا خیابان آیت الله کاشانی و طرح اصلاحی فاز ۲ بلوار شهیدان زارعی و اجرای رفوژ میانی خیابان ولیعصر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

او ادامه داد: بررسی مسیر هنرستان تلاشگران، طرح بلوار حد فاصل بلوار نبی اکرم با خیابان شهید کارگر بیده، آزاد سازی و اجرای میدان درمیانه بلوار و طرح خیابان شهید حسینی نسب بدرآباد با عرض ۲۰ هم در این جلسه به تصویب رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.