سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه فاضلاب منطقه گلدشت اهواز اجرایی می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان از آغاز روند اجرایی پروژه فاضلاب در منطقه گلدشت اهواز از یکی دو روز آینده خبر داد و گفت: توجه به مناطق حاشیه‌ای اهواز که سالیان سال شبکه فاضلاب در آن‌ها اجرا نشده، در دستور کار است.

محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب در منطقه گلدشت اهواز  گفت: امروز به همراه رییس شورای شهر و معتمدین منطقه گلدشت در خیابان سادات حضور پیدا کردیم تا از روند اجرایی پروژه فاضلاب این منطقه بازدید کنیم.

او  افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و اقدامات در دستور کار، پروژه فاضلاب در این منطقه از یکی دو روز آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پروژه فاضلاب اهواز باید در سال ۱۴۰۲ طبق برنامه پیشرفت کند، ادامه داد: توجه به مناطق حاشیه‌ای اهواز که سالیان سال شبکه فاضلاب در آن‌ها اجرا نشده بود و این مساله مشکلات عدیده ایجاد کرده بود در دستور کار است.

آقای کرمی نژاد گفت: حل مشکلات فاضلاب در منطقه گلدشت از اولویت‌های ما در شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان مشخصی نسبت به حل مشکل فاضلاب این منطقه اقدام کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سهیل
۱۹:۵۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفا ازمنطقه مهدیس هم غافل نشید با جمعیتی زیادی که الان داره متاسفانه نه آسفالتی نه پارک برا این همه جمعیت خواهشا رسیدگی کنید
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
لطفا به منطقه ۳۰۰ دستگاه صنایع فولا سری بزنید زمینهای خالی نه زمین بازی نه فضای سبزی پروژه نیمه کاره بیمارستان و اتوبانهایی که محله رو بسیار ناامن کرد